18 Mayıs 2020 Pazartesi

yarıda kesilmiş cümleler,
tanıklık, tanım, belirsizlik ve ünlem. arayış, düzlemler, denklemler,ışığı ikiye bölen sessizlik.
devam ediyorum..
biçim vermek, çabalamak
karanlığı ikiye bölen ses
içeride, gölge oyunları, duyumsanan dehşet  ,gerçekleşmek, çoğalmak 

"mutlu olacağız! çok eğleneceğiz,her şeyi güzel kılacak bu yer parçası!"
gülünç adımlarla ilerliyorum. ürkek sözcüklere sığınıyorum 
"herkesi en içten duygularımla selamlıyorum "
burada geçmişi kutluyorum. gün çekiliyor 
geceyarısı ,vapurdan içimi kaplayan kesif duyguyla
talan edildiğini,akışı,
ıslah edildiğini
silikleşiyor, hayal ve düş
sessizlik ve vurgu
bir yerden dönüyorum
çok uzaklaşmadan
bir cinayeti sürüyorum
kendime dönüyorum
dönmek , geçmek, çoğalmak, çokça susmak,beklemek,durulmak,
sessizlikle kalmak
sessizlikte duvarlar
toprak,taş, bellek,ağaç, kuş, çamur,nehir,
yüzlerce senedir susmak
kadınlar ,erkekler ve çocuklar
ortalık kan gölüne dönmüştü, karanligi  ve sessizliği bölen dehşet verici gerçeğe
"sundurmada otururken, mağrur. babamın azarini işitiyorum. bu sabah bir kaç mahalleden çocukla birlikte yaptığımız yaramazlığı, yavru kediyi.."
kapı sertce vuruluyor. bellek,ağır, dönüşüyor
henüz ne olduğunu kestiremiyorum
dönüşü olmayan, yitirilmiş,yitik
bu coğrafyada kan soluyorum
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder