18 Eylül 2021 Cumartesi

şarkı söylemek istiyorum. en güzel sesimi duymanızı, duygularınızı ve kişiliğinizi istiyorum.
ellerimde tutmak ve 
tekrar bırakmak
istenmeyen bir çocuğun 
utangaç bir çocuğun 
ellerini görün istiyorum.

karşı gelmenin bir yöntemi;
''Buradan çıkmak istiyorum. Bu insanları tanımıyorum. Bana neden öyle bakıyorlar?
Konuşuyorum,durmadan. Anlatıyorum, ciddiyetle.Neden suratıma bakıyorlar? İzliyorlar, gülümsüyor, karşı geliyor ve kişiselleştiriyorlar.
Nereyi görüyor ve kast ediyorlar?  Bir diyecekleri olduğunu sanıyorum. Yok. Arka bir taraf,bir yön. Bir seçim. Kaçmak ve yok olmak arasında, 
Durmadan susuyorum,
Çözümsüz olduğunu, çözüme layık olmadığını
Dilimizin kayboluğunu (Bizim anladığımız, bizi oluşturan) 
O'nu yargılayan ve oluşturan

Aidiyetin resmi, delilikle
Güzellikle, nefretle ve aşkla
Yöneltilen, doğrulan bir parmağın
Bir yöntemi olduğuna inanmıyorum''

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder